Inregistrarea dispozitivelor Hikvision in contul Hik-Connect

1
31426

Hik-Connect, noul serviciu de DDNS de la Hikvision, permite utilizatorilor accesarea dispozitivelor Hikvision din internet indiferent de tipul abonamentului de internet din locatie, dinamic sau IP.

Preambul

  • Functionarea corecta a serviciului Hik-Connect, presupune deschiderea porturilor de comunicatie in router. Implicit, acestea sunt, portul 80-HTTP, 554-RTSP si 8000-dispozitiv.
  • Pentru mai multe detalii referitoare la notiunea de port forward pentru dispozitivele Hikvision se regasesc in acest articol.
  • Creare cont Hik-Connect. Mai multe detalii legate de crearea unui Hik-Connect se regasesc in acest articol.

Pornind de la faptul ca porturile de comunicare pentru inregistrator au fost forwardate in router, exista doua modalitati de a adauga un nou dispozitiv intr-un cont Hik-Connect.

Metoda 1. Asignare dispozitiv prin intermediul applicatiei mobile Hik-Connect

Hik-Connect permite inrolarea dispozitivelor Hikvision fie prin scanarea codului QR, fie prin intermediul serialului acestuia.

Adaugarea unui dispozitiv prin QR code este finalizata cu succes odata cu apasarea butonului de adaugare, Add.

Urmatorul pas in inrolare presupune introducerea codului de verificare, disponibil pe cutia dispozitivului sau din meniul principal al acestuia. 

In cazul in care exista mai multe dispozitive, acestea pot fi adaugate secvential prin apasarea butonului Add Another Device. Apasand butonul Finish, procedura de inrolare este incheiata. Din acest moment echipamentele pot fi vizualizate live.

Modul de mapare a porturilor este Automat. Mai exact, functia UPnP a fost activata din echipament, iar campurile Service Port si HTTP Port sunt completate in mod automat cu valorile indicate si in meniul principal al dispozitivului. Pe langa modul automatic, exista si modul de manual, prin care se vor completa cu valorile definite in procesul de port forward.

Verification code

Procesul de inregistrare a dispozitivelor Hikvision la un cont Hik-Connect presupune utilizarea unui cod, denumit, verification code. Acesta poate fi regasit atat pe eticheta de pe cutia produsului cat si din meniul principal, sau din pagina web al acestuia.

a. Localizare cod de verificare de pe eticheta produsului. Acesta se regaseste sub serialul echipamentului.

b. Localizare cod de verificare din meniu principal. Acesta se regaseste navigand in Configuration->Network->Platform Access, de unde se si activeaza serviciul Hik-Connect.

c. Localizare cod de verificare din pagina web a echipamentului. Acesta se regaseste navigand in Configuration->Network->Platform Access, de unde se si activeaza serviciul Hik-Connect.

Metoda 2. Asignare dispozitiv via portal www.hik-connect.com

  1. Dispozitivele Hikvision pot fi asignate unui cont Hik-Connect utilizand portalul www.hik-connect.com

2. In cazul in care exista un cont Hik-Connect, utilizati datele de autentificare pentru accesare cont. In caz contrar, va trebui sa va inregistrati.

3. Noul dispozitiv poate fi adaugat din optiunea Device Management.

4. Procesul de adaugare presupune introducerea serialului dispozitivului de inregistrat si click pe butonul Search.

5. Daca serialul este corect, atunci se va afisa in mod automat codul dispozitivului si serialul acestuia. Pentru adaugare se efectueaza un click pe butonul “+“.

6. Procesul de inrolare este incheiat cu succes daca statusul conexiuni devine Online. 

Daca se efectueaza un click pe valoarea indicata in campul IP/Port No, se va deschide intr-un alt tab al browserului pagina de logare pe dispozitiv.

 

1 COMENTARIU

  1. Am reusit doar pana la pasul 4 deoarece dupa ce introduc serialul DVR-ului si dau cautare imi apare urmatorul mesaj “No device is found. Make sure that the serial No. is correct and the device is connected properly.” Metionez ca serialul este corect, fiind cel inscris pe eticheta produsului si l-am introdus atat prin scanarea codului de pe cutie, cat si manual. Puteti sa-mi spuneti care ar fi motivul/motivele ?

LĂSAȚI UN MESAJ


2 + 5 =