CFR Călători organizează în data de 16 noiembrie 2012, la sediul societății, o procedură de achiziţie ce are ca obiect cumpărarea de: ,,Servicii de pază pentru vagoanele de dormit, cuşetă, restaurant şi bar şi a obiectivelor aflate în administrarea SNTFC CFR Călători SA”. cod CPV: 79713000-5 – Servicii de paza (Rev.2)
Aceasta se realizează prin „negociere cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare”, ANEXA 2B, cu publicarea anunțului pe site-ul www.cfrcalatori.ro, cu respectarea reglementărilor OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii.
Documentaţia de atribuire se poate obţine, în urma unei solicitări scrise a operatorului economic, de la sediul CFR Călători SA, B-dul Dinicu Golescu nr 38, sector 1, etaj IV, camera 17.
Candidaturile se vor depune la sediul societății, etaj IV, camera 17, până la data de 16.11.2012, ora 9:30, iar deschiderea acestora şi a documentelor care le însoţesc va avea loc în aceeași zi, ora 10:00, la sediul autorităţii contractante, etaj IV, sala de consiliu. Limba de redactare a candidaturii și a ofertei: limba română.
Locul prestării serviciilor: Incinta Reviziei de Vagoane București Grivița și a celorlalte obiective, conform Caietului de sarcini.
Procedura se va finaliza cu atribuirea unui contract de prestări servicii pentru o perioadă de 12 luni de la semnarea acestuia, pentru o cantitate de 107.208 ore/contract. Valoarea totală estimată a contractului este de 617,518.08 lei, fără TVA, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut.
Sursa: cfrcalatori.ro
Multumim frumos pentru informatii, ne-ati dat totul mura-n gura cum s-ar zice 🙂 Va sunt recunoscator. Sanatate!