Hik-Connect reprezinta noul serviciu introdus de Hikvision ca alternativa la Hik-Online, devenit indispoinibil de curand. Asemenea serviciului Hik-Online, acesta permite accesarea echipamentelor Hikvision din Internet chiar daca in locatie tipul IP-ului este dinamic. Totodata, alarmele de tipul push-notification sunt de asemenea forwardate catre smartphone-uri.
Implicit, serviciul Hik-Connect nu este activ in dispozitivele Hikvision. Acesta va putea fi activat fie din utilitarul SADP, iVMS-4500 -aplicatia mobila, iVMS-4200 sau din interfata web sau meniul local al DVR-urilor sau NVR-urilor. In acest moment din SAPD/iVMS-4500, respectiv iVMS-4500 nu exista aceasta optiune, insa, cu siguranta, versiunile urmatoare de software for adauga si aceasta facilitate.
Metoda 1. Activare serviciu Hik-Connect din web-browser
Activarea serviciului Hik-Connect presupune accesarea meniului principal prin intermediul unui web-browser. Dupa autentificarea cu succes, serviciu Hik-Connect se regaseste in Configuration->Network->Platform Access. Acesta poate activat prin bifarea optiunii Enable.
La prima activare a serviciului, utilizatorii sunt nevoiti sa defineasca si sa confirme un cod, numit, Verification Code. Setarile sunt salvate prin apasarea butonului OK.
Metoda 2. Activare serviciu Hik-Connect din meniul local
Serviciul Hik-Connect poate fi accesat, din Configuration->Network->Platform Access.
La prima activare a serviciului, utilizatorii sunt nevoiti sa defineasca si sa confirme un cod, numit, Verification Code. Setarile sunt salvate prin apasarea butonului OK.
In sadp camera apare ofline dar pot vizualiza imagini live si totul funcționează normal,dar in aplicatia de mobil îmi apare la fel ofline la scanarea codului,sau introducerea seriei manual,deși a funcționat normal timp de 6 luni!Care ar fi rezolvarea?Multumesc!