Pagina 51

Paza transporturilor de valori

Planurile de pază ale transporturilor de valori interjudeţene şi locale se vor depune, spre avizare, la inspectoratul de poliţie al judeţului, respectiv Direcţia Generală de Poliţiei a Municipiului Bucureşti, pe a cărui rază teritorială se află punctul de plecare al transportului de valori, după semnarea contractului de prestări servicii, înainte de începerea activităţilor, cu anumite excepţii pentru care se solicită derogare.

MODEL PLAN TRANSPORT VALORI

Modelul prezentului plan cadru de pază si transport de bunurilor şi valori în sistem interjudeţean se adaptează fiecărei situaţii în parte, fiind valabil şi pentru transporturile locale (care se avizează de inspectoratul judeţean de poliţie sau Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti, după caz).

FISA DE POST SEF SERVICIU DE PAZA SI SECURITATE

Responsabilitati si sarcini: Organizeaza, planifica, conduce si controleaza nemijlocit activitatea urmatoarelor compartimente: paza obiective si bunuri; instruirea si echiparea personalului, planuri de paza, protectia muncii si P.S.I.( paza si stingerea incendiilor) Participa la intocmirea planurilor de paza, asigura insusirea prevederilor si aplicarea acestora de catre personalul subordonat; Urmareste ca in planurile de paza sa se prevada toate punctele favorabile patrunderii ilegale in obiectiv, amenajarile tehnice necesare si sistemele de alarmare impotriva efractiei;

OBLIGAŢIILE SOCIETĂŢILOR COMERCIALE DUPĂ EFECTUAREA IMPORTULUI DE ARME DE FOC, MUNIŢII SAU MATERII EXPLOZIVE

Societăţile comerciale care au obţinut avizul favorabil pentru importul sau exportul de materii explozive au obligaţia, ca în termen de 30 zile de la efectuarea importului, să se prezinte la D.A.E.S.T. cu următoarele documente: Declaraţiile vamale pentru import; Facturile externe.

ACTE NECESARE ÎN VEDEREA OBŢINERII AVIZULUI PE LICENŢELE DE IMPORT-EXPORT DE CĂTRE AGENŢII ECONOMICI...

Copie după statutul societăţii, în care să fie prevăzut, în mod expres faptul că societatea desfăşoară operaţiuni cu arme şi muniţii (comerţ, import-export, conform cod CAEN, 5147, 5248, 5250, etc.); Copie de pe autorizaţia emisă de Inspectoratele Judeţene de Poliţie sau după caz D.G.P.M.B. în baza art. 108 din Legea nr. 295/2004;Licenţele de import / export eliberate de Ministerul Afacerilor Externe - Direcţia Licenţe;

CONDIŢII ÎN CARE PERSOANELE JURIDICE POT EFECTUA OPERAŢIUNI CU ARME ŞI MUNIŢII

Persoanele care efectuează operaţiuni cu arme şi muniţii, să prezinte certificat de cazier judiciar din care să rezulte că nu au fost condamnate la o pedeapsă privativă de libertate mai mare de 1 an pentru infracţiuni comise cu intenţie.

ACTE NECESARE ÎN VEDEREA OBŢINERII PAŞAPORTULUI EUROPEAN PENTRU ARME DE FOC

În vederea eliberării paşaportului european pentru arme de foc, cetăţenii români sau rezidenţii statelor membre care au reşedinţa sau, după caz, domiciliul în România, ce îndeplinesc condiţiile prevăzute de Lege vor depune, personal sau prin mandatar cu procură specială, la organul de poliţie competent care le-a acordat permisul de armă, un dosar cuprinzând următoarele documente:

ACTE NECESARE ÎN VEDEREA OBŢINERII PERMISULUI DE TRANSFER ARME ŞI MUNIŢII NELETALE DINTR-UN STAT...

Termenul de eliberare al permisului de transfer este de 10 zile lucrătoare de la data depunerii cererii, iar termenul de valabilitate al acestuia este de 90 zile de la data eliberării. În cazul în care obiectul transferului îl constituie arme letale cu ţeavă ghintuită, este necesar ca în prealabil să se solicite la ANCEX eliberarea permisului de efectuarea operaţiunilor necomerciale

ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA PERMISULUI DE PORT- ARMĂ PROCEDURA DE AUTORIZARE A PERSOANELOR...

În vederea autorizării procurării armelor letale, cetăţenii români sau străinii cu domiciliul ori reşedinţa în România, trebuie să depună la organul de poliţie competent din cadrul inspectoratelor de poliţie judeţene, respectiv Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti, în a căror rază teritorială domiciliază sau după caz, au reşedinţa, un dosar care trebuie să cuprindă următoarele documente care să ateste îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 15 alin. (1) din Legea 295/2004:
REGULAMENT DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE IN DOMENIUL SISTEMELOR DE ALARMARE ÎMPOTRIVA EFRACŢIEI

REGULAMENT DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE IN DOMENIUL SISTEMELOR DE ALARMARE ÎMPOTRIVA EFRACŢIEI

Activitatea societăţii în domeniul sistemelor de alarmare se desfăşoară în conformitate cu Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, normele metodologice adoptate prin HG 1010/2004.
- Advertisement -